Sunday, May 24, 2009

HelloWholeWorld ! hehe .
I got a BAD dream , haha , kekek sey !
Ashyriani also have bad dream :))
but her's was , stealing ciggarrets then & kep inside her wallet .
Then DM & police all want catch her .
Mine was , got this aunty tot i did not pay her drink . Then she call police . -.-"
her - Hey . u had bad dreams ker ?
me - mimpi polis tangkap me
her - haha ! ehy SaME taw !
i dream , i keep rokok in my wallet then skolah & polis sume tanggkap me .
haha !
me - hhaha , kekek seyy !
her - hahahah
me - but kan my mimpi is , satu aunty ni ingat kan i never bayar satu air , then polis dah ramai sampai .
her - haha , kelakar ahh ! eee , aisyah pencurii !! OMG . haha .
me - whoi !haha tk ok haha ape je
her - hehes . Mine lagy terok , curi orng nye rokok beh simpan smpi kene tangkkap ! hahah !okok , aisyah budakk baekk !!!
me - haha , loool
kekek seyy :))
----------------------------------------Okey !----------------------------------------
Today got madrasah . got exam tau !
After madrasah go back wiht Aidil :D
go back wif him u can learn save money ^^
meet Sialan behind her block then go Lot eat LJS :D
reach home , sleep .
right now , webcamming wif Ifahh & edit picha :)

No comments:

Post a Comment